Müşteri Hizmetleri Uzmanı

Başvuru süresi kapandı.

İlan Açıklaması

Wellbees, şirketler içindeki sosyal etkileşimlerin gücünden yararlanarak kişisel refahı artıran bir çalışan esenliği platformu. Ne yaptığımızı kullanıcı verilerimizden esenlik dolu bir örnek ile anlatalım: Wellbees uygulamasını kullananların %82’si en az bir adet sağlıklı alışkanlık kazandığını belirtiyor!

Wellbees, çalışan esenliğine ilişkin her şeyin tek adresi olduğu gibi insan kaynakları yetkililerine de birçok kolaylık sağlıyor. Aldığımız geri dönüşlere göre uygulamamızı kullanan şirketler, bu konu için harcanan zaman ve bütçeden yaklaşık %80 tasarruf sağlıyor.

Wellbees şu anda 80’den fazla şirkette , 100’den fazla ülkede ve 10 dilde 215.000’den fazla çalışana hizmet vermektedir.

Detaylı bilgi için www.wellbees.co

Operasyon Ekibimiz için bir ekip üyesi arıyoruz.

İdeal Adayımız:

  • İstanbul’da ve tercihen Avrupa yakasında yaşıyorsan
  • Lise mezunu veya üniversite öğrencisi ( son sınıf dahil ) ve part-time iş arıyorsan
  • Belirli günlerde ofise gidiş geliş engelin yoksa
  • Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebileceksen
  • İyi derecede sözlü ve yazılı İngilizce biliyorsan
  • Tercihen daha önce bir HR-Tech, B2B veya SaaS şirketinde çağrı merkezi veya operasyon departmanlarında deneyimin varsa
  • Disiplinliysen, planlama ve takip yeteneğin yüksekse
  • İnisiyatif ve sorumluluk alabilirim diyorsan
  • Büyüyen bir organizasyon içerisinde yer almak istiyorsan
  • Öğrenmeye ve gelişmeye istekliysen
  • Tüm departmanlarla takım çalışmasına yatkın olduğunu düşünüyorsan
  • Güçlü organizasyon, planlama ve raporlama yeteneğine sahibim diyorsan bu rol tam sana göre!

Wellbees’de Neler Yapacaksın?

  • Whatsapp destek hattı, destek maili veya çağrı merkezine gelen son kullanıcı taleplerini doğru şekilde anlayıp, ilgili kişilere yönlendirmek ve sonuçlanana kadar takip etmek
  • Wellbees kullanıcılarının bir sorun ile karşılaştıklarında görüştükleri ilk kişi olmak
  • Gelen çağrıları ve süreçleri yöneticisine raporlamak
  • Danışanın görüşmeden memnun ayrılması için gerekli takipleri yapmak ve ilgili aksiyonları almak
  • Danışan ve danışmanların öneri ve şikayetlerini kayıt altına alarak raporlamak ve çözüm sürecini takip etmek
  • Mümkün olan zamanlarda bağlı olduğu operasyon ekibinin operasyon süreçlerine uzaktan veya yerinde destek vermek
  • Müşteri tarafındaki operasyonel işlere yerinde veya uzaktan destek sağlamak

Wellbees’de Senin İçin Neler Var?

  • Hibrit çalışma
  • Tüm lezzetli yemekleri karşılayacak Sodexo
  • Geniş bir izin prosedürü (Kendimi İyi Hissetmiyorum İzni, Doğum Günü İzni, Çocuğumun Bana İhtiyacı Var İzni, Hepimiz İnsanız İzni)
  • Referans bonusu
  • Wellbees App kullanımı
  • İnisiyatif ve sorumluluk almaktan çekinmeyeceğin dinamik bir çalışma ortamı
  • Eğlenceli şirket etkinlikleri
  • Açık iletişim, takım çalışması ve güçlü bir şirket kültürü
  • Ünvanlara değil yeteneklere odaklanmak
  • Sınırsız ve sürekli devam eden eğitimler