7.15 Studio & Digital Coordinator

Son başvuru tarihi 15/06/2024
Şimdi Başvur

Bu ilana başvur

CV Yükle (pdf)

İlan Açıklaması

7.15, Türkiye’nin en hızlı büyüyen ve sektörde öncü spor ve lifestyle girişimi.

2020 yılından beri sektöre yön veriyor ve müşterilerimize one-of-a-kind bir deneyim sunuyoruz. 2024 ilkbahar/yaz sezonunda taşınacağımız yeni kulübümüzde, pürüzsüz bir operasyon, kulüp düzeni ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için güçlü bir ekibe ihtiyaç duyuyoruz.

Pozisyon Tanımı:
7.15 Studio & Client Relations Coordinator pozisyonu için, kulüp idaresi ve müşteri ilişkileri alanlarında görevler üstlenirken, 7.15’in misyonu, vizyonu, ve değerlerini en üst düzeyde yansıtacak ekip arkadaşları arıyoruz. Çözüm odaklı, güçlü iletişim becerilerine sahip, teknolojiye hakim, enerjik ve güler yüzlü adaylar aramaktayız.

Bu rolde, kulübün günlük operasyonlarını yönetmek ve müşteri deneyimini eşsiz kılmak üzere, hızlı tempolu ve heyecan verici bir ortamda tüm ekip ile yakın bir işbirliği içinde çalışacaksınız.

Sorumluluklar:

●  Kulübün günlük operasyonlarını yönetmek ve organizasyonunu sağlamak
●  Kulüp açılış ve kapanışını sağlamak, sürekli olarak temiz ve prezentabl bir atmosfer yaratmak
●  Ders başlangıçlarında müşteri kayıtlarını ve girişlerini hızlı ve efektif bir şekilde sağlamak
●  Ders başlangıç ve bitişleri sırasında, yüksek enerji ve titizlik ile çalışmak, pozitif bir atmosfer sağlamak
●  Online dersler için bilgisayar, kamera ve ses sistemini hazırlamak, online dersleri bilgisayar üzerinden yönetmek
●  Online fitness platformunda yer alan içerikleri düzenlemek ve güncellemek
●  Ders veritabanlarını yönetmek, ders kayıtlarını CRM sistemine eksiksiz işlemek
●  Müşterilere ders paketleri, rezervasyonlar ve üyelikler hakkında yardımcı olmak
●  Müşterilerin ihtiyaçlarına duyarlı, çözüm odaklı ve etkili yanaşmak
●  Müşterilerden gelen sorulara şahsen, telefon üzerinden veya yazılı olarak email üzerinden hızlı ve etkili şekilde yanıt vermek
●  Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak güçlü ilişkiler kurmak
●  Şirketin hizmetleri, ürünleri, ders fiyatları ve üyelik modelleri hakkında net ve eksiksiz bilgi sağlamak
●  Antrenörler ile yakından çalışarak her dersin vaktinde başlayıp vaktinde bittiğini gözetmek, ses / ışık / mikrofon / görüntü sistemlerinde ortaya çıkabilecek teknik problemler için hızlı çözümler üretmek
●  Müşteri geri bildirimlerini toplamak, analiz etmek ve geliştirme önerileri sunmak
●  Fitness ekipmanları, bisikletler ve kardiyo ekipmanlarının, ve tüm stüdyoların şık, bakımlı ve prezentabl duruşunu sağlamak
●  Kulüp depo stoklarının gözetimini sağlamak, depo organizasyonunu sağlamak, havlu, vb. ihtiyaçlarının teslimatlarını organize etmek
●  Kulüp içi yapılan tüm satın alım işlemleri ve yeni müşteri girişlerini CRM sistemine eksiksiz şekilde girmek
●  Yönetim ve antrenör ekibine kulüp projeleri ve gerekli diğer konularda destek sağlamak
●  Yönetim ekibi, antrenörler ve diğer personel arasında koordinasyonu sağlamak

Aranan Nitelikler:
●  Güçlü iletişim becerileri ve müşteri ilişkileri yeteneği
●  Güçlü teknoloji ve bilgisayar becerileri
●  İş takibi yüksek, problem çözme ve yönetim becerileri
●  Detay odaklı ve titiz çalışma becerileri
●  Profesyonel ve güvenilir
●  7.15 markasına ve role karşı tutkulu
●  İyi bir takım oyuncusu
●  Hızlı tempo ve yoğun çalışma saatlerine uyum sağlayabilen
●  Vardiyalı çalışma düzenine uygun, sabah erken saatlerde, akşam geç saatlerde ve haftasonları çalışabilen
●  Orta veya ileri seviye İngilizce bilen
●  Üniversite mezunu veya son sınıf üniversite öğrencisi

Bu pozisyon, 7.15 müşterilerinin birebir deneyimleri ve kulüp operasyonları için özveri ile çalışacak, takım çalışmasında başarılı bireyler için büyük bir fırsattır. Şirketimizin günlük operasyonlarını yürütürken, beraber sektöre yön veren başarılı bir ekibin parçası olmak için sizi aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Başvuru için güncel özgeçmişiniz ve motivasyon mektubunuzu, başvurduğunuz pozisyonu belirterek info@715units.com adresine göndermenizi rica ederiz.