Turkcell Global Bilgi

Firma Hakkında

Bir Turkcell Grup şirketi olarak 1999 yılında kurulan Turkcell Global Bilgi, Türkiye ve Ukrayna’da olmak üzere toplam 15 binden fazla çalışanla hizmet vermektedir.

Turkcell Global Bilgi müşteri deneyimini, yüz yüze hizmet (saha ekipleri), telefon, sesli ve görüntülü yanıt sistemleri (IVR & IVVR), e-posta, SMS, web, yeni nesil müşteri deneyimi platformu BiP ve sosyal medya gibi birçok farklı kanaldan yönetmektedir. Tüm iş ortaklarına eşşiz bir dijital deneyim yaşatma hedefi bulunan Turkcell Global Bilgi; müşterilerine geleneksel çözümlerinin yanısıra dijitalleşen çağa uyum sağlayabilmeleri için; RPA ( Robotik Süreç Otomasyonu), Dijital Asistan, Konuşma Analitiği ( Speech Analytics) gibi yeni nesil dijital ürünler sunarak müşteri deneyiminin en yüksek noktasına ulaşılmayı sağlamaktadır.

Telekom sektöründeki derin tecrübesinin yanı sıra; finans, e-ticaret, perakende ve havayolu sektörlerinde de uzmanlığı ile hizmet veren Turkcell Global Bilgi; müşteri hizmetleri, dijital hizmetler, satış, tahsilat, müşteri kazanımı, teknik destek, yardım masası, müşteriyi elde tutma, müşteri bilgileri yönetimi ve ölçümleme hizmetleri sunmaktadır.

Müşterilerinin memnuniyet notuna, satış ve tahsilatı artırma hedeflerine değer bazlı fiyatlama modelleri ile ortak olan Turkcell Global Bilgi, sektör uzmanlığı ile stratejik bir iş ortağı olarak hareket etmektedir. Böylece kurumsal müşteriler kendi işlerine daha iyi odaklanırken, uzmanlık alanları dışındaki konularda operasyonel maliyetleri azaltılmış veya kontrol altında tutulmuş olmaktadır.

Çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla Great Place To Work Enstitüsü’nün yüksek güven kültürüne sahip, “harika iş yeri” kriterlerini sağlayan Turkcell Global Bilgi 5. kez “Great Place To Work” sertifikasını almaya hak kazandı. Çalışan mutluluğunu önceliklerinden bir haline getirdiğini bu sertifikayla da kanıtlamış oldu