Mechsoft

Açık İlanlar - 1

Firma Hakkında

Türkiye’nin IT sektöründe en hızlı büyüyen firmalarından birisi olan MechSoft Bilgi ve İletişim Teknolojileri, tüm uluslararası teknoloji trendlerini takip eden, çok kısa zamanda büyük başarılar yakalayan ve önemli referanslar elde eden yenilikçi bir teknoloji firmasıdır. İlk olarak Ankara’da müşterilerine en iyi dijital çözümleri sunmak üzere 2008 yılında kurulmuştur, şu anda ise Ankara, İstanbul ve Adana ofisleri ile faaliyetlerine devam etmektedir.
MechSoft, sunduğu dijitalleşme çözümleri ile müşterilerinin günlük işlerini daha kolay, verimli ve rekabetçi şekilde yapmalarını hedeflemektedir. Türkiye çözüm ortaklığını yaptığı, alanlarında Lider ürünlerin yanında, müşteri ihtiyaçlarına yönelik kendi geliştirdiği çözümleri de müşterilerinin kullanımına sunmaktadır. Çalışma alanları arasında doküman yönetimi, iş akış yönetimi, kalite yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, pazarlama otomasyonu, HR Çözümleri, ERP çözümleri, CAD/CAM Ürünleri gibi çözümler bulunmakta olup, finans, sigortacılık, e-ticaret, perakende, holding, telekom, taşımacılık, vb. sektörlerden yüzlerce mutlu müşteriye sahiptir.
Türkiye’nin 2022 yılında, Great Place to Work Türkiye tarafından verilen “IT’nin En İyi İşverenleri” listesinde, 2.lik ödülünü ve yine aynı enstitü tarafından “Best Workplaces for Women” listesi değerlendirmesinde 4.lük ödülünü kazanmanın gururunu yaşıyoruz. Mechsoft ekip ruhunu, mutluluğu ve başarıyı bir arada yaşayabileceğiniz bir yazılım şirketidir. Sizler de yaptığınız işin kıymetli olduğunu düşünüyor ve sizlere kıymet verilen, mutlu ve huzurlu bir iş yerinde çalışmak istiyorsanız, bu keyifli serüvende bizlerle birlikte yol alabilirsiniz.

Kısaca MechSoft’u özetlemek istersek,

*Eski hantal teknolojileri önermeyen,
*Yeni teknolojileri benimseyen,
*Dijitalleşme trendlerini çok yakından takip eden,
*Müşteri problemlerini çözme aşkı olan,
*İç ve dış müşteri memnuniyetini herşeyin üstünde tutan,

En önemlisi ise Müşterilerinin “Güvenilir IT Danışmanı” olan, bir dijitalleşme şirketidir.